Blog Sakinleri

24 Ocak 2012 Salı

MİSAFİR AĞIRLARKEN

Pinned Image
Arkadaşlarımız,dostlarımız,akrabalarımı ağırlarken ; özenle sofralar kurar,lezzetli yemekler yaparız.Bazen de detaylarla her şeyi başkalaştırabiliriz.Akılda kalıcı,keyif verici detaylar davetlerimizi hem akılda kalıcı hem de unutulmaz kılabilir.Ben de hoşuma giden görselleri paylaşmak istedim.İlham melekleri sizinle olsun ;)
Pinned ImagePinned ImagePinned Image
Pinned Image
Pinned Image

Pinned ImagePinned Image
Pinned ImagePinned ImagePinned Image


Pinned Image
Pinned Image

Acıktım yahu! :))

4 yorum:

  1. hepside cooooooooooook guzel :D
    cilekler olsada yesek =D
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. bayıldım keke kalıplarını tersten kullanmayı hiç düşünmemiştim...

    pembişim bu arada sana ayrıca teşekkür ederim, teşekkürler penti postumdan dolayı anladın sen:)))

    YanıtlaSil
  3. Hepsi çok güzel.
    Kek kalıplarını tersten kullanmak
    Elma içinde içecek
    Bardak üstüne koyulmuş güzel kurabiyeler
    Limonlu çiçek tanzimi
    Yumurtalı çiçek tanzimi
    bunlar denenecek :)

    YanıtlaSil
  4. Muhteşem görünüyorlar 'Kendini dondurma sanan meyvalı kek'ede bayıldım bu arada. Denemem lazım :)

    YanıtlaSil