Blog Sakinleri

15 Ocak 2012 Pazar

Kendin Yap Projeleri

Fm0010a_large
Artık malzemeleri değerlendirmeyi çok seviyorum.Farklı sitelerde bulduğum bu görseller bana ilham verdi.Peki, ya size?Eskimiş olan her şeyinizi atmayın,hiç umulmadık şey gün geliyor,işinize yarıyor ;)
Tumblr_loaz6igthf1qa124go1_500_large
Bu piramit zımbalar öyle ucuz ki...Malzeme satan yerlerde sorun,paketi 1,5 2 lira falan.Zevkinize göre seçip,değişik değişik kullanabilirsiniz.Benim favorim yakalarda ve kotlarda kullanılması.
Tumblr_lnpe2h4fyy1qirlzko1_500_large
Tumblr_lo9atq6foc1qf3ysjo1_500_large
Tumblr_lo9059kqpf1qfcapko1_500_largeTumblr_lnwyc1qfgt1qc2qrwo1_500_large
Tumblr_lo4aqxdowg1qaw1c9o1_500_large

8 yorum:

  1. becerebilsem, daha doğrusu gerekli alet-edevatım olsa her şeyimi zımbalayabilirim! ;)

    http://iconicmouse.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. zımba detaylarına bayılıum ancak yapımını denedim bir kez.mesela o taytta okadar cok emek var ki.. biraz sabır gerekiyor. :)sevgiler...
    http://merveyilldiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. bende zımbaya bayılırım hepsı muthıs gorunuyor :)

    YanıtlaSil
  4. Kızılaydaki düğmecilerde spike satılmıyor, daha doğrusu ankarada spike'ın ne olduğunu bilen bile yok... Sadece izmir Caddesindeki Erdoğan düğmede 2. görseldeki kotun üstünde olan piramitten satılıyor o da metreyle. metresi 2,5 tl... çok ucuz olduğu falan yok yani. İstanbulda Eminönü ve Tahtakaleden temin edilebilir ama.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Metre değil paket demiştim :)Bakmak istersen bunun gibi bir kaç yerde daha satışını bulabilirsin
      http://pelinizi.blogspot.com/2012/03/piramit-ucgen-zimba-metalik-gri.html

      Sil
    2. evet o blogda cok güel zımbalar var hepsinden beser onar adet almak istiyorum ama ankarada gidip görüp alabileceğim bi yer varmı zımbalayacağım bi kamyon elbisem var yardımcı olabilen olursa cok sevineceğim

      Sil
    3. Suluhanda çeşit çeşit zımba şeklinde boncuklar ve zımbamsı şeyler vardı.Bakabilirsin ;)Bu arada güzel yorumların için teşekkürler ve bloğuma hoş geldin :)

      Sil
  5. Antalya'da zımba satan yerler var mı bulamadm yardımcı olursanız sevinirim :)

    YanıtlaSil