Blog Sakinleri

27 Ocak 2012 Cuma

Eğlenceli fikirler

Pinned Image

Karlı günlerde eve tıkılı kalıyoruz ve eğlenceli bir şeyler yapmak moralimizi düzeltebilir.Çocukların oyuncaklarıyla işe başlayalım :)

Pinned Image
Bu tablonun yapımından daha önce de bahsetmiştim.Hatırlatma olsun ;)

Pinned Image
Kola zararlı diye içmemeye çalışıyoruz ama şişeleri çok faydalı :)Kimbilir çilek,baykuş belki de bir prenses oluverir :)
Pinned ImagePinned ImagePinned Image
Ne de çok severdim legoları :)Anaokullarında uygulanabilir bir fikir ;)
Pinned Image
Kendi paspasını kendin yap oh mis :)
Pinned Image
En çok bunu sevdim.Hem ayna hem takı dolabı :)Tek problem aynanın başına bir şey gelmemesi gerekiyor oluşu :)

2 yorum:

  1. Çok hoşlar=) ben de beklerim bloğuma,ben de pembe tutkunu biriyimdir=)

    YanıtlaSil
  2. Bu ayna hayallerimi süslüyor resmen. :)

    Yukarıda ki fikirler de harika. The Zoo favorim :)

    YanıtlaSil