Blog Sakinleri

16 Ocak 2012 Pazartesi

Orly Monroe's red oje

Ojenin sürümü öyle kolay ki.Hani bazen fırçayı 4 5 kere kaldırır ojeye batırırız ve oje sürmek bize işkence olur ya,Fırçayı bir kez ojeye batırdım ve 2 3 hamleyle tırnak boyandı :)

Aldanmayın rengine,tek kat sürdüm :)Tek katta bile elma şekeri gibi parıl parıl parlıyor :)Kırmızının tonu çok hoş.Ne öyle cart bas bas bağıran bir kırmızı ne de soluk bordoya çalan...Kırmızının hakkını veriyor bu ton :)

Bundan böyle ben de kırmızı oje sevmesem de monroe's red sever oldum :)İşin tuhaf yanı hani bulaşmasın diye parmaklarımızı kasar öyle hareket ederiz ya :)Aaa bir baktım ki çoktan kurumuş :)

 Bünye alışık değil bu kadar çabuk kuruyan ojeye tabi,bulaşır diye temkinli davranırken meğer buna hiç gerek yokmuş :)

Bir de kırmızı oje kullananlar hep isyan eder ya her yeri çiziyor,kağıtları beyaz mobilyaları diye :)Demin her yerde denedim yok anam çizik mizik yok :)Hatta o kadar sürtmeye başka oje olsa uçlardan aşınmıştı bile :)Orly ben ojelerinizi çok sevdim :))Hep gönderin olur mu <3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder